środa, 3 kwietnia 2013

elita



2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. [SPAM]
    Przepraszam, nie wiedziałam gdzie go wstawić, więc dodałam tu :)

    - Sophie, otwórz oczy. – usłyszałam czyjś głos.
    Głowa mnie strasznie bolała, a powieki ważyły jakby tony.
    Kiedy je otworzyłam, po chwili je znowu zamknęłam. I tak kilka razy.
    W końcu udało mi się ich nie zamykać i popatrzyłam w piękne oczy Jasona.
    - Gdzie ja jestem? – zapytałam.
    Siedziałam w jakimś samochodzie. Przez okno widziałam plażę, ale nie mogłam skojarzyć co tak blisko niej robiłam.
    - Nie pamiętasz nic? – zapytał mnie.
    Musiałam chwilę pomyśleć. Kiedy odwróciłam głowę, zobaczyłam śpiącą Barbie.
    Przymrużyłam oczy próbując sobie coś przypomnieć, ale w głowie miałam pustkę.

    To i wiele więcej znajdziesz na blogu:
    http://story-by-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń